「求同.傳義」名人沙龍:曾鈺成 x 梁國雄(長毛)

文: 尋玩人
2016.04.08

日前Viu TV正式開台,香港人終於有得揀,開台重頭節目之一的《跟住矛盾去旅行》成為城中熱話,大家都非常好奇唔同的嘉賓如何放低身段,與政見對立或價值觀不同的人一齊旅行,首集嘉賓已經有經常立法會擦出火花的主席曾鈺成與梁國雄議員(長毛)出遊波蘭,齊齊做義工。青年廣場邀得二人成為「求同‧傳義─名人沙龍」嘉賓,分享波蘭義工之旅的點滴,兩人將親述如何攜手達成目標,想知道他們有否經此行而成為「波蘭密友」?就於4月13日前在網上登記索取門票吧!門票數量有限,額滿即止。

嘉賓:曾鈺成 x 梁國雄 (長毛)
主持:方健儀

圖:青年廣場

圖:Youtube截圖 

 

個人門票登記:http://onlineapplication.youthsquare.hk/chi/register/foprpt7f/

團體門票須於填妥表格後電郵至ysmkt@youthsquare.hk

團體門票表格:下載連結

 

*青年廣場將於截止日期後3個工作天內以電郵回覆

*15至29歲青年優先

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓