下午茶必食!Circle K韓國直送甜品新上架

2016.04.13

便利店最近掀起了一場「雪糕+雪條大戰」,繼上星期7-Eleven售賣多款韓國雪條及雪糕批後,Circle K便利店由4月14日起亦有兩款韓國直送冰凍甜品上架,又是時候食雪糕、雪條了!

新品包括藍莓乳酪雪條、朱古力雪糕三文治及芒果雪糕三文治,雪條和雪糕三文治分別售$11.9及$16.9,由即日起供應至5月11日。

藍莓乳酪雪條入口很酸,內含藍莓粒粒加上軟滑的口感,似足冰凍乳酪,悶熱的天氣底下食用很醒神。

 

最令人驚喜的,竟然是經典口味朱古力雪糕三文治!一打開包裝就聞到濃郁的朱古力brownie味,薄而軟熟的蛋糕夾着朱古力雪糕,軟綿綿的,好味。

再咬深一點,原來雪糕內還有朱古力夾心餅,層次超豐富呢!

韓國代表以外,季節限定的香港代表「阿華田維記雪米糍」又再登陸便利店。一盒$7.5,比韓國雪糕抵食很多,內有4粒,作為下午茶不錯。

*供應期至4月27日

活動資訊

  • 日期2016年4月14日 - 2016年5月11日
  • 地址 Circle K分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓