超過120個攤檔!維園「賞心樂食Together」美食節

2016.04.15

各位為食貓又要出動喇!維園將於本周六 (4月16日)起一連六日舉行「賞心樂食 Together」大型美食節,屆時有超過120個美食攤檔、多個綜藝表演團體及手工藝攤販齊集園內的3個大足球場,一於入場邊食邊睇!

 

參展美食多籮籮,集梅州、福建、廣東、廣西多地的中式美食,如莆田炒米粉、福州魚蛋、順德炸鯪魚球、潮州蝦餅、雙皮奶等。

 

除了中式美食外,又點少得東南亞僑民方式製作的美食。如馳名的巴東牛肉、串燒、印尼特產、韓國軟雪糕、咖啡、果汁等東南亞美食亦會現身維園。

 

大會更設立多個以售賣手工藝品為主題的展區,並介紹華南沿岸的風土人情,如客家土布精品、琉璃瓦工藝品、廣繡等極具傳統特色的製品。

 

同場亦安排各項充滿地區特色的民俗文化表演,如客家舞麒麟、廣西壯錦歌舞及雜技定能令你目不暇給,一於趁周末前來「趁墟」感受熱鬧氣氛!

 

  

下頁:  睇埋下個周末好去處! 鑽石山台南街頭小食節

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓