期間限定!i CREMERiA X MISTO 雪糕

2016.04.27

提到日本直送蜜瓜芭菲,必定想到日本雪糕店i Cremeria,主打日本時令的水果雪糕芭菲甜品。最近踩過界與時裝品牌MISTO Crossover,推出限定士多啤梨及芒果軟雪糕,及一系列雪糕主題的手袋及飾物。

  

 

為配合品牌夏日感覺,雪糕筒特別加上色彩繽紛的彩針朱古力及白朱古力,賣相吸引過人。

 

淺粉紅色的士多啤梨軟雪糕($43),用了高知及博多的新鮮士多啤梨榨汁加牛奶做成,配上士多啤梨醬。士多啤梨味香甜清新,雪糕軟滑有奶香。配上白朱古力雪糕筒,口感層次更豐富。(*4月30日於海港城分店供應

 

還有芒果軟雪糕($43),用新鮮芒果做成,配上芒果醬,味道酸酸甜甜,果味突出。加上雪糕筒的彩針朱古力,充滿夏日感覺。(*4月30日於海港城分店供應

雪糕與MISTO品牌合作推出四款分別軟雪糕、甜筒及雪條造型的手袋,玩味十足。更有吊飾及鑰匙扣等,限定於海港城分店有售。

同場有新出抹茶及日本水果下午茶。京都宇治抹茶輕食($118),有齊宇治抹茶芝士蛋糕、士多啤梨大福、十勝紅豆及蜜餞栗子,非常滿足。

 

日本直送水果輕食($128),有香甜的福岡直送溫室蜜瓜、士多啤梨及奇異果,適合怕肥又愛甜食的女士們。

芭菲當然不缺少,新出有日本蜜瓜芭菲($83)及草莓芭菲($88),賣相漂亮精致,底層更有粒粒的芒果,令人吃過不停。

  

活動資訊

  • 日期2016年4月30日起 至另行通知
  • 地址 尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈OT-G03A號鋪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓