自拍神棍Out!自拍達人必備4款新神殼

文: Moses
2016.05.28

現時影相已經越來越方便,只要有一部手機就可以行到邊影到邊,周邊的產品仲越出越多,不過隨住科技進步,依家淨係手機殼就可以做到不同功能,以後就唔需要外置其他產品,等小編介紹番4款屈機「神殼」啦!

 

神棍版神殼

早幾年開始興起的自拍神棍的確形成風潮,不過次次為了影相而要特地帶多支神棍出街都幾唔方便,但這款KickStarter出品的手機殼將神棍完美藏身手機殼的設計實在相當聰明,除了可以伸縮,亦跟普通自拍神棍一樣能夠調較角度,而且有黑、白、粉紅、藍四種顏色可供選擇。

官網:https://www.kickstarter.com/projects/634593202/stikbox-the-first-selfie-stick-case-for-iphone/description

圖:官網

 

即影即有神殼

Prynt出品的「神殼」全名是「THE PRYNT CASE」,只要將手機裝上「神殼」,再配合Pryntapp就可以助你隨時隨地做到即影即有,Prynt的專門app中,更有各項修圖功能,等你可執靚張相再印亦得!

官網:https://www.prynt.co/cart?src=header

圖:官網

 

發光神殼

對於自拍達人而言,要拍到靚相,除了要了解自己最美角度,識得運用光線亦可以令你氣質提升十倍,連美國女星Kim Kardashian West都鍾意用的「發光神殼」,只要按住按鈕,機殼邊框就會發光,幫你自動打燈之餘,在夜間都能夠自拍,適合大家隨時打卡!

官網:https://lumee.com/# 

圖:官網

 

粘力神殼

Mega Tiny出產過一款名為「The Anti-gravity case」,機殼以納米技術做到反地心吸力,它可以將手機粘著於玻璃、鏡面、白板、金屬、車身等平面之上,以後想自拍,只要搵到一個平面將手機粘上去即可,不需要擔心無人願意揸機的問題喇。

官網:http://www.megatinycorp.com/

圖:官網

  

 

有興趣的朋友除了可於各款神殼官網訂購,亦可於HK DOT BUY網頁訂購

網址:http://www.hkdotbuy.com/

 

活動資訊

  • 日期2016年5月27日起 (現已有售)
  • 地址 全港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓