慶祝冬甩日!人氣甜品店大派過千個Doughnut

2016.05.01

有所不知,原來每年6月的第一個星期五,都是美國的「冬甩日(National Doughnut Day)」,對喜歡甜品的朋友來說是個非常重要的日子呢!

為慶祝「冬甩日」,位於銅鑼灣地帶的人氣甜品店Buttery Factory,將於6月3日(星期五)5pm-7pm 期間派發過千個冬甩,憑着以下截圖就可以食到美味的免費甜品了,經過可以取一件。

當日派發的將會是標準size冬甩,包括有黑朱古力、白朱古力和士多啤梨朱古力味,原價要$28個。

Buttery Factory 最近亦推出了多款新口味,鹹甜都有,如檸蜜味、芒果味、楓糖煙肉及北京填鴨口味等等,不妨買個試試!

圖:Buttery Factory FacebookInstagram

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓