期間限定!鳴門X東京拉麵店「G麵7」

2016.07.22

日本米芝蓮拉麵師傅後藤將友,今個夏天與鳴門集團合作,舉辦3月期間限定的拉麵店。銅鑼灣鳴門魚湯麵亭變身成橫濱拉麵店,供應3大拉麵品牌,包括「G麵7」、「口麵ズ」及米芝蓮推介的「啜磨專科」,更帶來三款香港限定的冰涼冷拉麵。食材及麵條由日本直送,讓大家可以嚐到橫濱風拉麵的滋味!

3款冷拉麵包括南瓜花生醬雞肉冷麵($98)、鹽味巴馬火腿蒟蒻冷麵($98)、巴馬火腿味噌脆冷麵($98)。南瓜花生醬雞肉冷麵改良自中華冷麵,是創新的Fusion新派冷拉麵。

 

鹽味巴馬火腿蒟蒻冷麵加入了大受日本女士歡迎的低卡路里蒟蒻麵,不用擔心吃太多會肥!

 

 

巴馬火腿味噌脆冷麵的湯底由三款不同濃度的日本味噌調製而成,心機之作!

除了冷麵,還有正油拉麵($98)、雞節鹽味拉麵($98)、鰹魚油正油沾麵($108)。必食的正油拉麵,是日本三間拉麵店最具人氣,醬油用了5款不同的日本醬油調成,湯底清澈,

味道豐富。

 

雞節鹽味拉麵,湯底用了雞及豬肉等6小時煲成,清晰味濃,更特別用了九州鹿兒島的雞胸曬乾而成雞節,取代鰹魚花,突出了湯底雞肉香,是少數日本拉麵店才能吃到!

 

米芝蓮推介的鰹魚油正油沾麵加入了鮮甜的鰹魚油,令沾麵汁滲透魚香,鮮味無比。拉麵迷絕對不可錯過!

 

活動資訊

  • 日期2016年7月15日 - 2016年9月15日
  • 地址 銅鑼灣軒尼詩道489號銅鑼灣廣場一期201號鋪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓