10米高台一次瀡到尾!Slide The City香港站2016內容率先睇

文:
2016.08.26

終於等到!今年的Slide The City Hong Kong香港站2016將於8月24日至8月29日正式開放!今年的活動場地改到中環海濱活動空間舉行,各位Slider可以在專屬時段瘋狂任瀡之外,場內更增設了多項玩樂設施和表演節目,絕對可以玩足一日!有興趣去玩的朋友不如率先看看場內各個玩樂景點吧!

1.升級版滑梯 更高更斜更刺激!

  

上年有Slider反映滑水梯不夠斜,瀡到一半更要自己行去終點。今年主辦單位特意搭建全亞洲Slide the City最高的10米高台,令整條滑水梯更斜,瀡得更順。

小編試過瀡一次大概25-30秒,中間無停頓一次瀡到尾!小編覺得頭向前的俯衝式比坐於水泡瀡更刺激更具速度感!

2.迷你人造沙灘

今年除了滑梯,更可以體驗一下在中環鬧市一個被高樓包圍的沙灘下曬太陽,砌沙堆的感覺!今年大會特意搭建了一個迷你人造沙灘,還預備了各式各樣的街頭小食、夏日雪糕等等,Slider玩到累可以在沙灘曬太陽、吃小食同時欣賞維港和中環的景色!

 

3.泡泡池、吹氣迷宮

 

 

首次加入泡泡池、吹氣迷宮等設施,一大班朋友一齊玩完滑水梯不妨到旁邊的泡泡池和吹氣迷宮大玩水彈、水槍,來一個透心涼的激戰!

4.小食攤檔

玩到肚餓都不怕,設有不少小食攤檔,如BBQ串燒等,給大家醫肚,食完再滑過!

 

 

   

6.音樂表演 有陳栢宇、Supper Moment!


 

買了晚場門票的朋友更可以多一個聽覺享受,就是邊瀡滑水梯邊聽吳業坤、陳栢宇、Supper Moment等香港著名歌星表演!今年大會邀請了多個本地歌手,街頭樂隊表演,氣氛必定更高漲!

 

想參加的Slider可以參考以下購票方法: 

1. 24小時網上購票:www.republicticketing.com (每張門票收取$15手續費)

2. 每日上午10時至下午8時電話購票:3908 0808 或 3908 0818 (每張門票收取$15手續費)

3. 門市購票:通利琴行 (每張門票收取$10手續費)

網上或電話訂票後可以於收到確認電郵後3天起至活動當天,需要親身並帶同付款信用卡到指定通利琴行領取!

 

詳細收費表:

滑水時段

8242529 
*8
29日只設早場門票

8262728

(星期五、六、日)

早上9

中午12

HK$180

HK$280

中午12

下午3

HK$320

HK$420

下午3

下午6

HK$320

HK$420

下午6

晚上6時半

滑梯關閉 - 維護時間(其他設施繼續開放)

晚上6時半

晚上11

HK$480

HK$580

 


圖片及資料來源:Slide The City香港站2016,fb@Supper Moment ,fb@陳栢宇

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓