尖沙咀LEGO展 港首次展出20萬粒LEGO千歲鷹

文: 尋玩人
2016.09.17

LEGO熱停不了!早前曾報導九龍灣及鑽石山有LEGO展,現在連尖沙咀也有!為期三星期的「樂高®星球大戰™:Master Your Force Together」展覽將於9月23日起於海港城舉行,等唔切鑽石山LEGO展的朋友可以先去這個!

主辦單位早前招募逾千名香港小朋友與2位LEGO專業認證大師及1位香港樂高達人,於9月23日起一同以超過20萬LEGO顆粒砌出全球最巨型的千歲鷹,作品更是首次在大中華區展區,絕對值得LEGO迷一看。除巨型千歲鷹,還以LEGO顆粒砌出8集星球大戰電影中的經典場景,其中一個關於最新電影的神秘展櫃將於9月30日才揭幕,想知係咩就要去現場睇喇!

  

 

除了大人有得睇,當然唔少得小朋友活動。於9月30日至10月10日期間逢周五至日,場內會進行「樂高®星球大戰™Fighters Mission Camp」,小朋友完成三項指定任務後就可以獲得證書一張。

 

下篇:   4萬粒LEGO砌出舊香港 鑽石山藝術微型展

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓