召集蟹迷!銅鑼灣燒大閘蟹放題回歸

2016.09.01

中秋剛過,代表著大閘蟹季正式開始!

繼上年秋天後,I-Crab與銅鑼灣Lockart Bar & Restaurant 今年再接再厲,再度推出燒大閘蟹放題。

放題星期一至日6:30pm 起供應至深夜,任食時間為90分鐘,比往年縮短了,不過今年有專人負責燒蟹,既不用親自動手,又能節省時間食蟹,最啱怕麻煩的朋友。

餐廳選取飽滿肉厚的太湖大閘蟹,每隻3.5両重,Size偏細適個燒烤。

燒大閘蟹以蒜鹽調味,增添BBQ風味,烤香的蟹膏帶點蛋黃的鹹香味,蘸一點蟹醋更可令味道提鮮。

雖然俗語有話「9月乸,10月公」,食完母蟹再食公蟹,不過據負責人所講,燒大閘蟹就有所不同了,燒蟹膏量較穩定的公蟹比較適合。

顧客入座後,會先獲公蟹乸蟹各一隻,之後每輪限點一隻,食蟹速度正正常常的話,限時內可都可享用到6隻。

套餐不但供任食蟹,還包含一盤串燒給牛舌、雞翼、翠肉瓜等,份量按人頭計算,另供無限添飲的果汁和汽水,以及每位一杯薑茶或特飲。

 

小編推介這杯「子薑荔枝沙冰」,餐廳巧妙地用上酸甜爽脆的子薑,與冰粒混合打碎,再加入荔枝汁,滲透著陣陣果香,清爽好味!不過食完大閘蟹飲凍飲都幾寒涼,身體容易不適的朋友要諗諗。

 

放題每位收費$338,暫定供應至11月中,座位有限記得提早book位。

活動資訊

  • 日期2016年9月15日起 起開始
  • 地址 銅鑼灣駱克道498號合亞廣場4樓
  • 電話5135-8348

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓