啖啖蟹粉鮮味!Fusion大閘蟹意大利飯

2016.10.03

又到了吃大閘蟹的時候,吃厭中式清蒸食法,轉轉新意思,crossover西式意粉會如何呢?旺角Café Coffee Jobs新推出大閘蟹主題的fusion菜式,包括意粉及意大利飯等。

 

 

大閘蟹菜式都用了老三陽的蟹粉做成,啖啖鮮味。主打的意大粉(龍蝦汁燴大閘蟹粉意大飯$178)製作大花心思,用了波士頓龍蝦加上蟹粉煮成,龍蝦鮮甜彈牙,蟹粉濃郁。

 

另有老三陽蟹粉意大利飯$198,加倍份量的蟹粉佈滿意大利飯上,啖啖蟹粉鮮味,味道更濃郁。

 

還有蟹皇帶子意大利粉$168及牛油果蟹粉軟殼蟹沙律$98。大大粒香煎帶子,配上煙肉蘑菇卡邦尼意粉,最後加上大大匙的足料蟹粉,味道creamy。

 

 

不吃蟹的朋友,可以選King Size的豬腩肉漢堡$168,選用西班牙黑毛豬腩,以低溫攝氏65度慢煮5至6小時,加上柚子醬烤成。豬腩肉質香軟,酸甜柚子醬減輕肉的油膩,一啖咬入,非常滿足。

 

活動資訊

  • 日期2016年10月3日起 至另推通知
  • 地址 旺角廣華街3號百利達廣場地下3號鋪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓