雪糕咁軟滑!本地餅房推出日式雙重芝士蛋糕

2016.09.27

向來緊貼日本甜品潮流的半熟工房,繼堆出半熟蛋糕和芝士撻後,於今個秋天帶來日式芝士蛋糕Double Fromage,喜歡食甜品的你又有多個選擇啦!

這款Cheesecake於日本當地人氣極高,多間甜品店都有供應;有見香港人對Cheesecake的熱情,半熟工房早於約半年前派員到日本學師,將這款大熱蛋糕帶來香港。

圖:FB@半熟工房

Double Fromage 一共有3款口味,包括原味芝士、朱古力和綠茶,原個賣$198(5吋),件裝$45。小編率先試了原味,睇睇試食報告啦!

蛋糕以木盒盛載,跟半熟工房其他產品包裝一樣簡單清新。

從盒中取出蛋糕時最好輕力一點,Double Fromage 的表面鋪滿海綿蛋糕碎,軟綿綿!

切開蛋糕,可以清楚見到上下兩層芝士和底層的海綿蛋糕。先講底層部分,餅店選用了九州的赤雞蛋,所以蛋糕呈偏橙色,蛋香味亦幾突出。

兩層芝士質感不同,上層選用了整Tiramasu經常會用到的Mascarpone芝士,口感較輕盈;而下層則用了北海道忌廉和芝士,非常軟滑,跟餅店平日出品的半熟蛋糕有點相似。

整體來說,Double Fromage 的奶香味非常濃郁,芝士味剛好,不會過分甜膩,一個人獨食大半個都無難度。

不過蛋糕偏細,如果價格稍為定低一點,相信會更吸引呢!

--------------- 

分店地址:

1. 尖沙咀金馬倫道6A地下

2. 銅鑼灣駱克道520號地下

3. 屯門鄉事會路83號V City商場M11號舖

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓