可能是全港最濃!70%濃度綠茶雪糕新登場

2016.09.27

喜歡綠茶食品的朋友,應該都有聽講過日本有間甜品店賣不同濃度的綠茶雪糕。

香港其實都食得到!尖沙咀雪糕店A Fun Store 繼推出15%、25%、40%、50%濃度後再向難度挑戰,由10月1日起推出濃度為70%的綠茶雪糕。未來未知,但它的濃度暫時應該是「全港最濃」!

70%為綠茶,其餘30%為奶和糖,聽落都覺得又濃又甘。好唔好味?立即試試!

與其他濃度比較(特別是15%),70%這款的色澤明顯較深較暗。小編之前食過另外4款,覺得需要「循序漸進地食」,才食得得出分別。

70%這款就不同了,講到底濃度跳幾級,一食就食得出分別。雪糕天然濃郁,回甘後勁很強,味道跟直接食綠茶粉差不多。價錢與其他口味一樣,單球價$30,確實值得一試。

濃度:70%

濃度:25%

怕雪糕太苦?自問不是終極綠茶迷的你,可以與朋友Share組合綠茶雪糕,兩球雪糕濃度任選,加上宇治綠茶醬、韓國原粒紅豆和糖花,適合貪心兼三心兩意的朋友。

除了綠茶味以外,A Fun Store亦將於10月第2個星期起,推出外國大熱的黑椰子雪糕,用上天然椰殼灰和椰絲,較以椰肉製成的白色椰子雪糕甜度較低,想食到「黑白配」這組合,就要等10月中了!

活動資訊

  • 日期2016年10月1日起 起推出至另行通知為止
  • 地址 尖沙咀The One 5樓 Kiosk 5A
  • 電話3188-5122

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓