學製秋日漬物、接觸小動物!嘉道理農場秋季豐盛節

文: 尋玩人
2016.10.25

下周天氣轉涼,會想到大自然呼吸新鮮空氣嗎?機會嚟啦!嘉道理農場暨植物園將於11月12至13日舉辦一年一度的「秋季豐盛節2016」,屆時將會有一連串的精彩活動,大部分活動免費參加,只要買門票即可入場玩一日。

農場邀請一些社會企業以及本地手作小店於兩日在場擺檔,12日為農墟擺檔售賣最時令農作物,13日則為手作市集,啱晒熱愛手作的朋友。

活動期間亦會有很多體驗活動,免費活動包括印度彩繪、粉筆畫創作、面部彩繪等,而香草浴鹽制作、盆栽種植等活動則需額外$10的材料費。

當日亦會舉辦多場工作坊,包括秋日漬物、秋冬特飲、森林中的藝術盛宴以及非洲鼓樂體驗工作坊,收費由$20 - 70不等,其中烹飪及非洲鼓工作坊需先在網上登記,11月8日截止報名。

 

即場更可報名近距離接觸嘉道理農場內的動物,包括:騾子、蠎蛇、猛禽以及本土哺乳動物等,活動免費參加。

 

下篇:  去美食市集掃街!西貢古廟百周年慶典

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓