萬聖節限定!熒光型爆怪獸雪糕

2016.10.21

大坑雪糕店Loooop上年萬聖節首推熒光軟雪糕,小鬼及墓碑的誇張搞鬼外表不少俘虜客人。今年再下一城繼續以熒光雪糕作賣點,推出熒火Gelato,加上大眼及雙角熒光朱古力,變成可愛的怪獸雪糕。萬聖節拎住食,夠哂型!

 

 


萬聖節期間,全店會裝上紫外線燈,在燈下雪糕和穿上白色衣服店員及客人也「發光」。熒光Gelato$55,於10月25至31日晚上7時後供應。雪糕用了70%黑朱古力加上白朱古力做成,再加上食用的營養劑,做成熒光效果,朱古力味香濃。雪糕在漆黑的店中發亮,特別搶眼。
  
 
 
  
 
另推出兩款限定口味gelato(不熒光),包括Worms & Dirt$43及Pumpkin Monsters$43,於10月19至31日全日供應。
  

Worms & Dirt是石板街口味,朱古力gelato加上棉花糖、朱古力碎及榛子碎,口感豐富,再插上果汁蟲蟲軟糖,非常可愛。
 

Pumpkin Monsters則是南瓜拖肥口味gelato,用了新鮮的南瓜做成,南瓜味突出,味道天然香味,與拖肥很配搭。
 
 而上年推出的熒光雪糕杯Happy Halloween$58及R.I.P$58,今年仍可吃到,上年無機會吃到的朋友可記謹把握機會。
  
 
 

活動資訊

  • 日期2016年10月19日 - 2016年10月31日
  • 地址 大坑浣紗街 2A 地下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓