入場必掃8檔小食!Wine & Dine 2016亮點率先睇

2016.10.22

一年一度的Wine & Dine美酒佳餚節今晚(27/10)開始啦!

再臨中環海濱,規模是歷年最大;各式美酒以外,今年的Wine & Dine 更新增了大量港式食品元素,就算不飲酒的朋友,都可以入場湊湊熱鬧掃街。

入場前做好功課,看看現場有什麼美食啦!

1. Gfood store C604

Wine & Dine 的常客,攤位今年以芝士為主題,創作出多款西式小食,如熱溶芝士熱狗($40)、迷你漢堡($35/兩件)、黑松露炒蛋($)等。

2. KALA C104

首次進駐會場,KALA當然售賣小食店的招牌作「開心首選彩虹多士」,Wine & Dine限定的多士連亮燈特飲每份$100,雖然定價稍高,但兩款都是心思之作。

水果茶特飲飲到一半,可以加入現場買到的紅酒,立即變西班牙果酒亦得,得咗。

3. 酒鍋 C001

火鍋店酒鍋把人氣打邊爐料帶入場,改頭換面變身成特色街頭小食,最受歡迎的莫過於紫菜脆響鈴($58)和企鵝造型魚蛋($48)。

響鈴雖然無即炸般鬆脆,蘸上沙嗲汁又有另一種風味;以墨魚滑製成的企鵝魚蛋爽口彈牙,可惜賣相跟參考圖片有點出入呢。

4. 帝京酒店 C414

酒店區以這攤位最受歡迎,食品選擇較多,質素亦相當不錯!小編推介明太子釀雞翼($50/三件)、避風塘炒龍蝦($60/四件)、和孜然烤羊架($50)。

5. 帝都酒店 C416

食完一輪鹹食,以甜品平衡一下也是個不錯的選擇!帝都酒店出品的沙田友芝士食($30),以柚子為主角,甜中帶點甘澀,好味!

 

6. 帝景酒店 C418

芝士和大啡菇向來是不敗的組合!這份黑松露芝士烤菇($50)雖然定價略高,但勝在夠足料,芝味濃郁,2-3人share剛剛好。

7. We are One C702

小食店剛於暑假入主Food Expo,賣玉子燒賣到無停手,今個秋天進駐Wine & Dine後更將玉子燒升級至「豪華版」!嫩滑的雞蛋中,包住僅僅熟的波士頓龍蝦肉($80),上面灑上大量蟹子,非常鮮甜呢!

8. Real Outlet Limited A004

不要錯過Wine & Dine的另一個角落「街頭小食區」!這檔不但售賣特大芝士章魚燒($40/三粒),還有膠桶裝青檸Mojito ($80),不飲紅白酒的話,與朋友一桶Mojito都不錯。另有其他無酒精桶裝飲品選擇,每桶$40。

>>延伸文章<<

1. Wine & Dine 2016 購票資訊

2. 特設櫻花場景區!Beertopia手工啤酒派對再臨

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓