糧尾恩物!觀塘免費派小食分享盒

2016.11.26

「迷你到會分享盒」密密送第二輪又來了!11月28日至12月2日期間,蒲東將再送人氣小食到觀塘不同商廈,今次的驚喜在於「迷你到會分享盒」將會神秘地送到觀塘不同商廈,更精心挑選了幾款人氣派對小食,包括唐揚炸雞件香草呑拿魚田螺酥盒芝士牛肉醬焗薯皮薯茸煙肉焗青口菠蘿伴雞尾腸,上次錯過分享盒派發的朋友記緊把握今次機會了!

 

「迷你到會分享盒」一連派發5天,「送上門」到各商廈的辦公室時間為2:30pm至6pm,每天大約會送出100份。各位於觀塘辦公室工作的上班族可以連續5天大飽口福,免費吃到以上5款滋味小食!

 

 商廈如創紀之城,港貿中心,Mark地點及時間,可免費領取一份「迷你到會分享盒」,「手快有手慢無」!

圖:FB@East Lounge

*地點有機會因應當日情況而作出更改,請留意蒲東facebook專頁。

活動資訊

  • 日期2016年11月28日 - 2016年12月2日
  • 地址 巧明街,鴻圖道,開源道,觀塘道附近商廈
  • Facebookhttps://www.facebook.com/EastLounge/?fref=ts
  • 時間:2:30pm-6pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓