新春限定!Mos Burger新出蝦天婦羅珍珠堡

2017.01.26

繼去年推出的櫻花蝦珍珠堡,MOS Burger今個新年再度主打鮮蝦口味,限定供應「蝦天婦羅櫻花蝦珍珠堡」,裡裡外外都有滿滿的鮮蝦,鮮味十足!

「蝦天婦羅櫻花蝦珍珠堡」用料豐富,將原隻蝦仁、紅蘿蔔、洋蔥、水菜炸成天婦羅,粉漿不太厚,口感酥脆。上面再淋上天婦羅汁,味道偏鹹,亦帶有蝦的鮮味,與天婦羅搭配得宜。

 
  

外層選用珍珠米,加入當造的櫻花蝦乾,口感豐富。飯堡配搭內餡的天婦羅,感覺像吃了一份天婦羅丼,非常有飽足感!

「蝦天婦羅櫻花蝦珍珠堡」單賣$28(旺角朗豪坊分店售$29),由2017年2月1日起至2017年3月中限定發售,現時只要買$50,可獲印花一個,只要在2月28日前集齊4個印花,就可以換取$20美食券。

 
 


活動資訊

  • 日期2017年2月1日 - 2017年3月16日
  • 地址 MOS Burger各分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓