街頭免費歎!Hoegaarden全新水果味啤酒抵港

2017.03.01

【更新@3月24日】

天氣關係,活動將順延一星期(1/4) 才開始,留意下文的更新版路線圖。

--------------- 

小編早前率先報導,又多一款水果味Hoegaarden 正式抵港!Hoegaarden Radler 系列以易入口見稱,酒精含量只有2%,啱酒量低的朋友輕嚐。

新抵港的西柚橙味白啤果味很重,口感清爽,不過部份飲開酒的朋友就覺得酒味太淡,似果汁。

想一試新口味,可到便利店或超級市場購買之外,在街頭都可以免費飲到。

Hoegaardern 將由4月1日起一連5個禮拜,逢星期六及日(2pm-6pm)在港、九及新界多個指定地點免費派Hoegaarden Radler,包括天星碼頭、中環碼頭、赤柱大街等假日熱點。

不似上年般在「啤酒貨車」免費派Hoegaarden Rosee,今年將設固定「落地」派發點,18歲或以上的啤酒迷在指定時段經過,即可品嚐一杯西柚橙味Hoegaarden。 

*上年活動之參考相片

留意派發日期及地點:

1/4(星期六)- 銅鑼灣記利佐治街

2/4(星期日)- 旺角西洋菜街

8/4(星期六)- 西貢碼頭

9/4(星期日)- 中環碼頭

15/4(星期六)- 赤柱大街

16/4(星期日)- 旺角西洋菜街

22/4(星期六)- 尖沙咀海防道

23/4(星期日)- 沙田港鐵站B出口

29/4(星期六)- 尖沙咀天星碼頭

30/4(星期日)- 銅鑼灣駱克道 

活動資訊

  • 日期2017年4月1日 - 2017年4月30日 逢星期六及日
  • 地址 港、九及新界指定派發地點,詳見內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓