7大特色美食率先睇 八珍美食車最平$18有交易

2017.03.16

香港老字號醬園「八珍」加盟美食車先導計劃,宣揚傳統港式醬料文化之餘,亦為美食車加入環保元素,這輛八珍美食車於3月16日在尖沙咀藝術廣場正式開業,以港式醬料配搭出七款特色美食,從飽肚的炒飯、港式街頭小食到創意甜品都有,定價由$18至$48不等,總算親民,小編已經率先「登上」美食車,即刻睇睇有咩好食啦!

櫻花蝦豆豉醬炒飯($48)

炒飯選用日本進口的櫻花蝦配上生曬原粒豆豉製成的「櫻花蝦香辣醬」,加上叉燒粒、櫻花蝦乾及太陽蛋,口感豐富兼惹味。

八珍甜醋浸鹹蛋薑($20)

豬腳蛋薑醋大家可能食唔少,而這款薑醋蛋特別以鹹蛋取代雞蛋,亦別有一番風味。

蘿蔔糕($28)

平時只有新年才買到的八珍自家製蘿蔔糕在美食車都有售。

無添加醬料拌腸粉($18)

最受歡迎的港式街頭小食之一:腸粉,吃的時候記得蘸上甜醬、麻醬和特辣辣醬!

陳醋蘇打($18)

用甜醋、陳醋特調的蘇打飲品,符合飲醋的健康潮流趨勢。

黑糖薑汁($18)

用八珍黑糖調製的熱飲,有微微辛辣,相當暖胃。

甜醋Tiramisu

米芝蓮名廚Mark Sin創作的「甜醋Tiramisu」,底層有八珍甜醋造成的啫喱,再加入朱古力、薑、八珍薑糖、薑、意大利芝士忌廉、八珍糖醬及手指餅,味道比一般Tiramisu更豐富,不過現時Tiramisu處於最後調整階段,並未正式發售,想食的朋友要密切留意!

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓