實試!100%天然椰青水運動飲料

文: Moses
2017.08.01

我知,夏天一定會熱,但熱到坐喺度唔郁都標晒汗,更莫講話出街走動!除咗狂飲水,近日喺便利店見到呢隻標榜成份100%全天然的運動飲料,等我特餓Jessie試下係咪真係咁天然先!

最近經過超市便利店,有冇發現收銀處附近多咗一排又一排椰青水?可能好多人都唔知道,椰青水被喻為天然運動飲料,只係天然椰青缺少礦物質,與運動飲料的功效始終有段距離。今次試飲嘅「屈臣氏100%全天然運動飲品」除了用上椰青水,再加入了多種維持身體機能平衡的成份,天然得嚟亦有運動飲品的功效。

這款強調「100%全天然」的運動飲品除了椰青水,還有青檸和蜜糖,更有效補充身體所需的各種養份。像蜜糖就可以容易讓身體吸收,特別是上山下海、戶外運動要消耗大量葡萄糖讓肌肉運作,可以為身體快速補充能量。

青檸當然就是提供維他命C,替你抗氧化抵銷運動產生的自由基,預防衰老之餘,對我來說還有另一個功效。因為打開樽蓋已聞到陣陣青檸清新味,飲後個口不會「甜爺爺」之餘,連飲唔慣椰青的我都覺得好易入口。

坊間好多運動飲料都加入不同添加劑,但屈臣氏運動飲料就註明「100%全天然」,倒出來只見到淡淡黃色,無加任何色素和防腐劑,飲得更健康。

不過對女生來講,最重要是平時市面買到的運動飲料含極高糖份,但呢款運動飲料的甜味是來自蜜糖,亦符合每100毫升5克以下糖份的低糖標準,飲多支都唔怕超標。

最後俾個貼士大家,拍攝當日「攤熱咗」樽飲品,之後雪凍飲,感覺更清新更消暑!而且7-11及OK便利店內都可以買到,俾你隨時天然補水充電。

資料由客戶提供

活動資訊

  • 地址 各大7-11及OK便利店有售

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓