旺角Line Friends聖誕佈置登場!5大影相位+7米巨型BROWN

文: Eunice Lam
2017.11.10

Line Friends聖誕佈置登陸旺角朗豪坊,有全新BROWN及一眾朋友的聖誕造型、及長約7米的巨型吹氣BROWN現身半空中,Fans記得去朝聖同影相打卡啦!

今個聖誕,朗豪坊將化身CHRISTMAS PLANET,全體Line Friends出動,有5大太空場景等著大家去影相。可以與CHOCO在星空下許願;星空城堡前有BROWNCONYBOSSMOON,帶大家走進9米高的星空城堡,設計自己專屬的LINE FRIENDS星球;在浪漫星河上與MOON、LEONARD、SALLY許願,仲有MOON造型的太空熱氣球;星光情人橋與BROWNCONY共度浪漫時光;在雲霄上跟CHOCO、SALLY 和EDWARD盪鞦韆。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓