灣仔鏡屋聖誕樹 電影主題佈置4大亮點率先睇

文: 王庭芝
2017.11.28

聖誕節將至,例牌節慶活動又點少得睇燈飾,今年「利東街」與「二十世紀福斯影片」合作,以新戲《大娛樂家》為主題,將灣仔利東街變身華麗的電影場景,除了中庭巨型聖誕樹的佈置靈感啟發自電影場景,整條利東街上空佈置成星河,加上飄雪匯演,聖誕氣氛濃厚,最啱同心愛的人一同感受這份浪漫!

聖誕節將至,例牌節慶活動又點少得睇燈飾,今年「利東街」與「二十世紀福斯影片」新戲《大娛樂家》crossover,將華麗的電影元素融合聖誕的浪漫氣氛,即刻睇睇四大打卡位!

 

鏡屋聖誕樹

利東街中庭放置13米高聖誕樹,原來內有乾坤,不只是聖誕樹,更是一間鏡房樹屋,鏡房內璀璨的燈飾啟發自《大娛樂家》其中一個場景,大家可以置身360度光影鏡像中盡情打卡。

日期:12月1-3,8-10,15-17,22-26及29-31日

時間:下午1時至9時

將相片上載到Instagram,並hashtag「#meituT8s」及「#ltaxmas」後可即時打印相片。 

 

 

飄雪匯演

12月16日起於特定時段來到中庭位置可以見到冬日飄雪景致,讓大家體驗白色聖誕,極盡浪漫。

日期:12月16-17,23-25及31日

時間:下午3時至3時10分,6時至6時10分及8時至8時10分

 


光影星河

利東街佈置成浪漫星河,大量的燈飾掛滿樹和掛於林蔭道上空,入夜後光影效果更為明顯。

 

《大娛樂家》VR體驗+戲服展

二十世紀福斯影片新戲《大娛樂家》五位演員,包括「狼人」曉治積曼、米雪威廉絲、碩克艾佛朗等曾經穿過的戲服陳列於近皇后大道東入口位置,大家除了可以近距離欣賞華麗的戲服,亦可免費試睇利東街獨家展示的《大娛樂家》虛擬實境電影花絮,窺探戲中馬戲團的內部。

日期:2017年11月29日至2018年1月8日 

活動資訊

  • 日期2017年11月27日 - 2018年1月9日
  • 地址 灣仔利東街

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓