葵芳聖誕花海市集登場!3大美容品牌合作推限定小食

2017.12.01

剛完成大翻新的新都會廣場,有新開放的花海露天廣場,為迎接聖誕節,由121日至1226日期間推出「聖誕美麗市集」。美容品牌JurliqueinnisfreeKiehls Since 1851等更會與本地餐廳合作,推出以花為主題的美食,仲有20個以花為主題的手作及聖誕作飾攤檔輪流擺檔,很適合周末放假士鬆一下,遊走在聖誕花海間歎美食,感受節日氣氛!

 

 

  

與三個美容品牌合作的食店,會輪流於活動期間的各個星期擺攤,打頭陣的第一期就有Jurlique,於121日至1210日期間,與A la maison XXL Seafood & Grill、辦館Lof10及Involtini Italian Cuisine等餐廳合作推出聯乘美食,只要購買聯乘美食更可免費獲贈產品試用裝。另有Pause Rewind n Fastforward都有在今期擺攤,即刻睇睇4間食店的美食:

 

A la maison XXL Seafood & Grill

今次與Jurlique合作推出4款口味的法式泡芙($38/1件),包括火紅聖誕、薰衣草之戀、玫瑰火花及盛夏樂園。

 

店內另有現場即製的蝦蝦龍蝦包($168),麵包香脆,龍蝦份量十足!

 

辦館Lof10

今次的聯乘美食就是玫瑰茉莉特飲($60),玫瑰花瓣雪於圓形冰塊中,加入茶後慢慢融化,很特別。

 

 

另有藍蝶夫人梳打特飲($45),可以配埋店內的香辣牛油栗米($25)及奶茶雪糕菠蘿包($45)一齊歎。

 

 

 

 

Involtini Italian Cuisine

自家製醃漬彩虹鱒魚($88)就是今次的聯乘美食,玫瑰花造型特別,配上食用花及檸檬等作配搭,賣相吸引。

 

另有海鮮手造意大利麵沙律($48)、意式雞肉意大利卷($88)及意式蟹餅($88),都值得一試!

 

Pause Rewind n Fastforward

雖然沒有與美容品牌合作,但今次推出的小食都很吸引!店內推出了朝食套餐($68),有多款美食,可以同朋友仔一齊Share

 

食完仲有甜品,有櫻花水信玄餅($68)外,仲有玫瑰紅梅開心果蛋糕($68)及宇治抹茶杏仁蛋糕($68

 

 

第二期由innisfree1211日至17日,與NeNe ChickenAchacha Food & Beverage Boutique合作推出限定小食;而第三期Kiehls Since 1851會於1218日至26日,與Burger JoysThe 5B Private CornerPatisserie Jeffery Koo合作推出小食,即刻搶先睇睇!

 

 

 

活動期間的星期五、六及日更會推出手作市集,內有不少聖誕裝飾擺設及花為主題的飾品出售,食完小食可以行下!

 

 

活動資訊

  • 日期2017年12月1日 - 2017年12月26日 12nn-9pm
  • 地址 葵芳新都會廣場L3露天廣場
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓