九龍灣新推芝士火鍋放題 $78任食過15款配料連海鮮前菜

2018.01.13

隨火鍋款式愈出愈多,港人對打邊爐的熱情有增無減,經典的西式芝士火鍋又香以濃,有一定數目的Fans。

近日,九龍灣MegaBox內一間西餐廳Achacha,就搞搞新意推出芝士火鍋放題,食客可任食多達15款配料,兼配搭海鮮前菜、燉牛肉、飲品,雖然只可任食60分鐘,但價位親民吸引力甚高,等小編試試有無伏!

芝士火鍋放題每日3pm-7pm供應,7pm前入座都可以下午茶價格($78/位)享用,幾抵。

以蠟燭保溫的小鍋注滿芝士漿,兩人一鍋;用3種芝士加上白酒和牛奶煮成,聞落有酒香,煮熱揮發後剩下芝士的香醇,奶味幾重。

芝士漿比較稠身,上枱後如非即時食用攪拌,就很快凝固,要花少少時間讓蠟燭將它溫熱變軟身。

火鍋配料方面有15款,包括香腸、火腿、肉丸、雞肉等,部份預先烤過比較惹味,但烤雞較為乾身。

西蘭花蘸芝士,經典配搭,蔬菜中和芝士的膩滯。

其他配料包括薯角、蝴蝶粉、Nachos等。配料整體質素中規中矩,但勝在款式多。

比起火鍋料,每位贈送的前菜反而有驚喜!

每人會有一份白酒青口和法式燉牛肉,選用法國聖米歇爾山峰活藍青口,新鮮肉質幼嫩,法包吸盡白汁和青口滲出的精華。

而燉牛肉就放了清新的小洋蔥,牛肉非常軟腍,加入筋位去燉肉味更香濃。

想任食前菜和甜品的話,如Tiramisu和水果等,可追加$20。

*放題本身已包每位一杯飲品(咖啡/茶/果茶),酒精飲品額外加錢

*加芝士1次+$25

*另收加一

活動資訊

  • 日期2018年1月13日 - 2018年2月28日 3pm-7pm
  • 地址 九龍灣宏照道38號MegaBox L5 3及4號舖
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓