葵芳情人節粉紅花海登場!11呎心型鑽石+放閃影相位

文: Eunice Lam
2018.01.17

葵芳新都會廣場繼聖誕花牆後,又有新影相佈置迎接情人節的來臨。今次他們以粉紅色作主題色調,設置了3大影相位,同場仲有美食市集及歌唱表演,充滿浪漫氣氛。

佈置以戀愛三步曲「表白、熱戀、承諾」為主題的戀戀裝置率先登場,有以玫瑰花及繡球花設計而成的7呎心型「愛神寶座」。

在8呎的「戀愛天書」上,左頁是花牆,右頁可在粉紅心心上用磁石字母拼上自己的名字。

書本背面另有心形花牆及愛情語句裝飾,都是必影位。

位於廣場中央的11呎心型鑽石佈置「粉鑽之心」,按下按鈕更會發出光芒,相當奪目。

另外即日起至2月15日期間將會推出由8大特色品牌組成的甜蜜工房,當中包括:酒類、花茶、甜品、小食同香水。而且在2月14日情人節當日,大家仲可以親手在玫瑰園裡採摘玫瑰花送給另一半表達愛意。2月3-4同2月10-11日仲會有歌唱表演添,有興趣的朋友不妨襯假日去睇啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓