迪士尼擴建Marvel主題遊樂設施!加入蟻俠/黃蜂女超級英雄

文: Eunice Lam
2018.02.27

隨著多套Marvel系列電影上映,一眾超級英雄帶來一翻又一翻的熱潮。繼《鐵甲奇俠》後,香港迪士尼樂園亦增設以《蟻俠》為主題的遊樂設施。同時亦有多項擴建計劃,迪士尼粉絲千萬不要錯過!

大家可以與蟻俠、黃蜂及神盾局一同對抗機械軍團。而且迪士尼將打造Marvel主題樂園區,相信來年將會在樂園裡見到更多超級英雄。

擴建全新《魔雪奇緣》主題區亦是迪士尼重要擴建項目之一,將會加入遊樂設施及與電影中的愛莎女皇及安娜公主見面,為大人小朋友帶來更多驚喜。

而今年首個即將公開的娛樂項目是以《魔海奇緣》角色慕安娜為主題的舞台表演「魔海奇緣凱旋慶典」,今年5月在探險世界就有得睇,有興趣的朋友記得留意HK 港生活的報導!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓