迪士尼明星嘉年華+春日新裝登場!全新巡遊/100隻花蛋/限定精品

文: Eunice Lam
2018.03.15

復活節就快到,香港迪士尼樂園首推橫跨春夏兩季的「迪士尼巨星嘉年華」,由即日起到6月20日會為大家帶來日夜全新節目。首推“We Love Mickey”大街投影盛演,將會每晚在美國小鎮大街上演,變成米奇星光大街,帶來視覺特效和晚間燈光特效。

今個春天,有新的迪士尼朋友加入,包括:《大英雄聯盟》的醫神了和濱田廣、超級英雄黑豹及《魔海奇緣》女英雄慕安娜。而一些迪士尼卡通人物會換上春日新裝同大家見面。

每日下午,會有30位迪士尼明星及50位表演者一起載歌載舞,帶來「迪士尼明星嘉年華列車」,十分精彩!

另外,100隻迪士尼朋友花蛋遍佈樂園,今年有首次亮相的StellaLou、黑豹、超能先生太太、冰條俠等花蛋。

另外,推出70款春日限定商品,包括Duffy與好友春日系列、復活節主題系列,及迪士尼花蛋造型系列。

此外,迪士尼於3月15至18日舉行「徽章交換嘉年華2018」。於展藝館中嘉年華分兩個場區,一邊有不同的小遊戲,贏後可獲一個迪士尼公仔徽章一個,然後可到右邊的徽章交換區。右邊的交換區雲集不少有專門收集迪士尼徽章的粉絲,大家可以試試運氣,換取一個更心儀的徽章。

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓