Egg-cellent人狗復活節派對開鑼 大玩狗狗瑜珈+獵蛋行動嬴SWITCH

文: Toby Mok
2018.03.30

復活節假期又到啦~人類要過復活節,狗狗都要過復活節,淺水灣the pulse在3月30日到4月2日期間就舉辦了Egg-cellent 復活派對,活動主要有3個,分別是獵蛋行動、狗狗瑜珈同狗狗領養暨義賣日。主人們又會不會趁住復活節假期帶毛孩去玩下呢?

獵蛋行動分為2部分,第1部分就由主人主導,第2部分就由狗狗主導去搵彩蛋。而每隻復活節彩蛋都包一份禮物,如果好彩搵到金蛋的話仲會有Switch送添~

而狗狗瑜珈就會在黃昏舉行,大會會安排瑜珈導師親自教授一套毛孩同主人可以一齊做的瑜珈動作,等大家可以睇住日落同狗狗做運動,報名費為$250。

第3個活動就是狗狗領養暨義賣日,希望可以幫毛孩搵到適合自己的家,有興趣養狗的朋友仔可以去睇下。

 

活動詳情:

獵蛋行動

日期:2018年3月30日至4月2日

時間:中午12時至下午5時

狗狗瑜珈Doggie Yoga

日期:2018年4月2日

時間:下午4時30分至下午5時30分

狗狗領養暨義賣日

日期:2018年4月1日

時間:下午2時至下午7時

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓