銅鑼灣寵物小精靈嘉年華!比卡超跳舞+5米高影相位

文: Eunice Lam
2018.04.30

寵物小精靈嘉年華即將在5月1日係銅鑼灣登場,嘉年華會在銅鑼灣時代廣場舉行,到時有遊戲館、電子遊戲,仲有儲印仔活動,仲有大家最期待的比卡超見面會及比卡超跳舞表演!影相位包括5米高比卡超、4隻1:1立體比卡超拍照區,Fans可以盡情同比卡超影相合照!

Pokemon遊戲館,大家可以挑戰6款遊戲,「十萬伏特電撃」、「森夜捉迷藏」、「小火球遊戲」、「暗黑影子球」、「拯救水彩球」、「幸運拉到寶」,完成遊戲可獲Pokemon貼紙。

Pokemon蓋印站設於時代廣場不同樓層,大家可以收集20款Pokemon印仔。

比卡超見面會、跳舞派對日期及時間: 

比卡超見面會共18場,日期在2018年5月5,6,12,13,19,20日舉行;時間在下午3時、4時45分、6時 (每次20分鐘)。

6隻比卡超跳舞派對的日期在2018年5 月26,27日及6月2,3,9,10日;時間在下午3時、4時45分、6時 (每次20分鐘)。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓