肯德基推PUBG電競大賽 $30,000獎金+1年任食KFC雞!

文: Toby Mok
2018.05.07

之前就介紹過食雞遊戲PUBG首個國際性的大型電競比賽,但該比賽要在7月尾先舉行,好多網民都話等到頸都長。最近肯德基就聯同食雞遊戲PUBG﹙絕地求生﹚同九龍電競館在6月8號舉辦「隊際食雞線上賽」,勝出的隊伍可以贏到港幣$30,000元現金獎同每人有1張肯德基全年食雞通行證,到時就真的可以瘋狂「食雞」啦!

「隊際食雞線上賽」會在6月8號舉行,每4個人為一隊,總共有25組。比賽分為3個部分,第一輪的賽事為「平底鍋近戰」熱身賽,第2輪賽事為「手鎗近戰」,而最後一輪就是正式賽。

冠軍隊伍除了可以贏到$30,000元現金獎之外,仲有機會同網絡女神鄧月平、杜小喬、歌手駱胤鳴同新進電競少女組合電兔88一齊食KFC雞慶祝!

而亞軍同季軍隊伍都可以每人分別贏到價值$1,000元同$800元的肯德基現金券,都算不錯啦。

不過大家注意,參加者必須年滿16歲,而且比賽採用的版本是電腦版,參加的朋友仔記得在報名之前先準備好絕地求生(PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS)的STEAM帳號。

不過沒有玩開PUBG遊戲的朋友仔都可以參加3輪的FACEBOOK 互動遊戲。

第1輪互動遊戲「想同女神食雞」會在5月7至5月18日舉行,網友只要在KFC的FACEBOOK帖子留言後tag自己朋友,然後再講出揀這位朋友食雞的理由,就有機會贏到PUBG電腦版啟動碼兩組同價值$400 KFC的禮券。

而5月15到6月1日將會舉行第2輪互動遊戲「食雞」。參加者只要在個人Facebook專頁或者Instagram上載一張同煎Pan的合照再TAG一個朋友就可以參加。造型最好的25位可以獲得價值$200 KFC禮券。

最後一輪互動遊戲「隔岸觀火有雞食」,參加者只要在6月8號決賽當日猜對當天的冠軍隊伍,就有機會獲得價值$200 KFC禮券,名額25個。

「隊際食雞線上賽」5月19號就截止報名啦,想參加的朋友記得盡快參加~<報名按此>

資料及圖片來源:FB@KFCFB@PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

活動資訊

  • 日期2018年5月7日 - 2018年6月8日
  • 地址 香港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓