治癒女團Lovelyz首度襲港!6月舉行粉絲見面會

文: 王庭芝
2018.05.10

有「治癒系」女團之稱的Lovelyz今年6月16日將首度襲港,在九龍灣國際展貿中心舉行《2018 ASIA FAN MEETING LOVELYZ [THE FAN] IN HONG KONG》,各位喜歡Lovelyz的香港粉絲有機會畀她們的歌聲治癒啦啦!

Lovelyz一直以清純形象贏得大眾的喜歡,八名成員各有各自的特色,見面會當日除了可以欣賞到Lovelyz勁歌熱舞,還能感受到八名成員的不同魅力!Lovelyz還準備了神祕的驚喜,讓入場的粉絲隨時有會獲得驚喜。

2018 ASIA FAN MEETING LOVELYZ [THE FAN] IN HONG KONG》票價分別為$980VIP)及$580,門票將於511日正午12時起,於Cityline公開發售,想去的Fansmark定日子啦!

 

圖:FB@LOVELYZ

 

舉辦日期:2018616日(星期六)

舉辦地點:九龍灣國際展貿中心 展貿廳3

公開發售日期:511日(星期五)正午12

購票網址:http://www.cityline.com/Events.do

購票熱線:2111-5333

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓