【尖沙咀好去處】日本@cosme store進駐尖沙咀 美妝品牌+化妝體驗

文: 劉紀彤
2018.05.10

@cosme store即將進駐香港尖沙咀!有留意開日本美妝資訊的話相信都有睇過日本最大的美容資訊綜合網站@cosme,@cosme公司於日本及海外例如台灣等地開設了多間實體店@cosme store。而近日就宣佈將會在香港尖沙咀開設分店,名為@cosme store Star House店,以後想買日本美妝的話又多一個選擇啦!

 

今次的@cosme store Star House店將會發售多個日本美妝品牌如FLOWFUSHI、DAZZSHOP、Chacott等,仲會有化妝體驗活動空間,定期舉辦不同化妝體驗。

 

 

@cosme store Star House店開幕日期預定為2018年6月8日,現時舖外已經見到@cosme store的圍板,有興趣的朋友就要期待一下啦!

 

圖片及資料來源:istyle.co.jpcosmestore.tw

活動資訊

  • 日期2018年6月8日起
  • 地址 香港尖沙咀梳士巴利道3號星光行105號舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓