【中環好去處】12米長暴龍化石即將登陸中環 6月免費睇恐龍展覽!

2018.05.25

喜歡研究恐龍奧秘的朋友,有好消息!領賢慈善基金與ifc合作,即將在6月舉行「MEET THE T. REX:探索暴龍世界」慈善展覽,展出首次曝光的12米暴龍化石,及其他珍貴的暴龍展品,仲加入AR擴增實境技術,令參觀者更深入了解恐龍奧秘。展覽免費入場,有興趣就唔好錯過。

 

首次公開的暴龍化石長達12米,名為 The American Dragon,出土自美國南達科他州。

 

除了首次公開的暴龍化石外,仲有有6千5百萬年歷史的的暴龍大腿骨化石和暴龍牙洞的埃德蒙頓龍脊椎與暴龍牙齒。

展覽分為六大互動展區,當中仲結合AR擴增實境技術,加深遊人對暴龍世界認識。

 

有興趣記得mark實時間去睇!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓