韓國Daiso全新系列!12大夢幻粉紫色獨角獸新品逐件睇

文: 劉紀彤
2018.06.04

粉紫粉紅色系的產品一向深受少女喜愛,如果加埋獨角獸就更加夢幻吸引!最近韓國Daiso推出全新「Unicorny Violet Dream☆」系列,以粉紫色系+獨角獸做主題的產品種類非常多,有齊文具、家品、飾物等等,除了產品之外,韓國Daiso的官方網頁上仲有一系列的獨角獸Wallpaper可以下載,即刻睇睇有咩款啦~

家品

獨角獸家品類有cushion、杯碟、地毯、拖鞋等等,可以買返屋企做裝飾!

 

獨角獸cushion有不同款式大小,做裝飾一流。

 

杯碟設計好靚!

 

仲有地毯、拖鞋。

 

文具

文具類最吸引!有筆記簿、筆、MT、貼紙、筆袋等等,做嘢時望到都開心啲~

 

筆記簿用來記事、寫日記、Mark Notes都得~

 

筆/筆袋最啱學生哥。

 

MT控一定要入手!

 

另外仲有一些收納袋、卡套和掛飾。

 

Wallpaper

官方網頁上仲有一系列的獨角獸電腦和電話Wallpaper可以下載,夠晒夢幻。

 

電話電腦尺寸都有。

 

有興趣的朋友可以去>>Daiso官方專頁睇更多Wallpaper款式及新品款式價錢,想買獨角獸系列的話可以向代購查詢:

>>fetchawish

>>Queens Mall

 

圖片來源: instagram@ daisolifeinstagram@daiso_designlabfacebook@다이소

 

活動資訊

  • 地址 韓國代購網站

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!