迪士尼反斗奇兵女裝鞋登場!三眼仔/胡迪鞋身細緻位做足

文: 劉紀彤
2018.06.19

最近日本迪士尼新推出幾款反斗奇兵女裝鞋,有齊胡迪、三眼仔、紅心等人氣角色之外,整對鞋包括鞋面、鞋身、鞋底甚至鞋入面都印滿七彩圖案,細緻位做到足,好有驚喜,粉絲就算唔著出街都可以用來收藏!今次系列有齊低踭鞋、高踭鞋和平底鞋款,即刻睇睇有咩款式圖案啦~

胡迪和牧羊女高踭鞋用了鴛鴦鞋設計,仔細一睇仲會發現鞋頭的圖案是相連的,牧羊女用手仗牽著胡迪條頸大曬恩愛~(日本官方售價23760円,約港幣$1685)

 

胡迪鞋身用了牛的黑白花紋作圖案,而牧羊女鞋身就佈滿好多隻牧羊圖案~

 

反轉鞋底有驚喜!

 

另一款平底鞋鞋頭有大大個胡迪和好拍擋「紅心」的圖案。(日本官方售價24840円,約港幣$1762

 

鞋身用了牛仔風格,有仙人掌圖案,左右兩隻鞋都繡上胡迪和紅心的英文名,色彩鮮艷!

 

同樣就連鞋底都印滿彩色圖案,仲有故事入面的ANDY字樣!

 

另一款低踭鞋鞋頭用珠片砌出三眼仔圖案,好搶眼。(日本官方售價23760円,約港幣$1685

 

鞋身印滿細細粒三眼仔圖案,比鞋頭更加吸引。

 

後踭位仲有星球刺繡圖案,細緻位做到足。

 

 

 

有興趣訂購的粉絲可以瀏覽>>Belle Maison官網,只要選擇好尺寸款式再按官方網頁下方的「立即購買」的連結,就會提供海外送貨服務。

 

圖片來源:Belle Maison官網

活動資訊

  • 地址 Belle Maison官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓