【九龍灣好去處】九龍灣化身侏羅紀世界 30呎識郁暴龍/7大影相位

文: Toby Mok
2018.06.15

為了迎合最近新上映的電影,《侏羅紀世界 迷失國度》,九龍灣mega box 最近就以侏羅紀電影為主題,設計了多個電影入面的恐龍,當中有30呎長的暴龍,仲要識郁架!頓時真實感增加不少,一齊睇下商場布置有咩影相位!

現場有多隻在侏羅紀世界電影入面出現過的恐龍,當中最搶眼一定是30呎長的巨型暴龍!

隻隻恐龍都像真度極高。

在電影中擔當重要角色的BLUE設有互動感應裝置,只要摸下BLUE的頭頂牠就會郁。

商場9樓仲有一個用了9萬粒Lego 所砌成的6呎恐龍俾大家影相。

現場仲有多個紙牌公仔供大家拍照。

除了可以同恐龍裝置同紙牌公仔影相之外,大家仲可以去照相館用不同的恐龍相框影相留念。

影完相仲可以行埋隔離的pop-up store ,店內有多款恐龍玩具同Lego ,有興趣的朋友仔可以買番個。

活動資訊

  • 日期2018年6月15日 - 2018年9月2日
  • 地址 九龍灣宏照道38號企業廣場五期2座,Megabox
  • 開放時間10:00-22:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓