7-Eleven便利店全新推出!兩款迪士尼阿愁/史迪仔透明雨遮

文: 劉紀彤
2018.06.18

最近日日落雨,出街點都要帶定雨遮傍身!如果有靚遮用,心情自然都好啲啦!上一次推出的愛麗絲透明雨遮大受歡迎,今次7-Eleven便利店就再次推出兩款迪士尼透明雨遮,有史迪仔同「玩轉腦朋友」入面的阿愁款,另外仲會推出一系列Hello Kitty扭蛋公仔,即刻睇睇有咩款啦!

 

「玩轉腦朋友」入面的阿愁一向好受歡迎,透明雨遮其中兩面就印有大大個阿愁,苦瓜乾樣襯晒雨天憂鬱心情。(售價$109)

 

而史迪仔款的顏色就比較繽紛,遮面佈滿史迪仔字句和七彩水果圖案,當然唔少得史迪仔、小甘形狀的圖案啦~(售價$99)

 

另外,7-Eleven便利店同時推出Hello Kitty扭蛋公仔,唔同古靈精怪造型的Hello Kitty擺設都好吸引,粉絲可以儲齊一套收藏!

 

海盜Hello Kitty戴上心形的眼罩!

 

Hello Kitty化身粉紅色木乃伊,好得意~

 

公主Hello Kitty、美人魚Hello Kitty造型,好甜美~

 

笑到眯起眼的恐龍Hello Kitty

 

綠色Zombie版的Hello Kitty

 

平時甜美的Hello Kitty仲變身西部牛仔、忍者同超人添!

 

換上左紫色造型的小紅帽?

 

以上新品即日起陸續於各大7-Eleven有售,經過可以睇睇!

 

 

 

活動資訊

  • 地址 全線7-Eleven

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓