【大嶼山好去處】迪士尼樂園巨星嘉年華!全新噴水花車巡遊/新造型Duffy精品

文: 劉紀彤
2018.06.21

就到暑假,香港迪士尼樂園由即日起至9月2日就推出一連串全新夏日活動和節目!當中包括有全新推出的噴水花車巡遊「Pixar水花大街派對!」,另外園內仲有一系列全新夏日限定美食及商品,換上水果新裝的Duffy精品和新推出三眼仔、毛毛爆谷筒最吸引。今次迪士尼樂園以PIXAR為主題,當然不少得近期人氣超人特工隊、反斗奇兵等角色,如果想近距離和Pixar角色互動的話,記得要把握今次機會啦!

全新的「Pixar水花大街派對!」將會有《超人特工隊》的超級英雄家族與《反斗奇兵》、《玩轉腦朋友》一眾角色沿著美國小鎮大街出巡,大家可以趁機會近距離見到一班角色!

 

全新巡遊用的是噴水花車,反斗奇兵的勞蘇、胡迪、巴斯光年、玩轉腦朋友的阿愁、阿樂和超人特工隊等角色在花車上鬼馬跳舞表演,花車和附近的綠色士兵仲會向濕身區的觀眾射水,為大家降降溫。

 

迪士尼樂園推出多款夏日主題精品,當中最吸引一定係Duffy新品和三眼仔、毛毛爆谷筒!

 

Duffy一班角色變身成鮮果造型,換成菠蘿、西瓜、提子及蜜瓜新裝登場,好可愛!

 

一系列的新品入面有多款公仔商品,包括大公仔、鎖匙扣公仔、TSUM TSUM公仔。

 

另外亦有環保袋、水杯、碗等等。

 

另外園內小食部更推出三眼仔、毛毛爆谷筒,掛頸繩仲印滿角色圖案,好精緻。

 

仲有一系列超人特工隊新商品。

 

Duffy變身超人特工隊造型~

 

 

 

另外仲有夏日主題食品

 

園內增設了幾個影相位,有獅子王等角色,粉絲可以去影下相。

 

 

迪士尼酒店亦會換上特色主題佈置和推出一系列夏日玩水的活動,等小朋友可以邊玩水邊做任務,夠晒刺激。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓