【柴灣好去處】柴灣日式文青Party Room!雲石牆/開放式廚房/木家具

文: Eunice Lam
2018.08.17

Party Room大多以玩樂為主,而柴灣這間party room就滿足到一眾文青,以日式裝潢作主打,利用多種木家具帶出簡約清新的風格,更有多個拍照位,啱晒喜歡拍攝影的你,可以約埋閨蜜一齊影靚相!

「白居」佔地800多呎,地方寬敞舒適,2排窗透射自然光顯得房間明亮。房間以木家具為主,帶出溫馨的感覺,從而吸引了多間廣告/短片到場拍攝。場內有5大拍照位:雲石牆、開放式廚房、日式木簾小偏廳、和式雙人台床及天台,同場亦有Netflix、PS4及Switch娛樂用品,在忙裡偷閒也是不錯的選擇。

近期大熱的雲石花紋大受歡迎,在雲石牆前拍攝帶出自己個性。牆前亦有電視看收看Netflix的節目。

開放式廚房牆上擺放了各種小擺設及廚具,適合小聚餐及拍攝。

小偏廳的窗上用日式木簾配上旁邊的不規則木書櫃,可以影出文青書卷味的相片。

淨色簡約的雙人床可以輕易營造出家居感,可以與閨蜜坐在床上影靚相。

天台地方寬敞,可以曬曬太陽外,亦可看海放鬆心情。

 

收費方面,$600/1小時,最多可容納20人,最低消費為2小時。「白居」亦有提供拍攝服務$800/1小時,有專業攝影師親自指導,更包後製調色,啱晒同朋友一同影相。

同時亦跟Topping Lab合作,定期舉行花藝workshop。花品會跟據不同時節配襯不同花種,技巧簡單不複雜,送給朋友作禮物也是不錯的選擇。有興趣的朋友不妨襯假日去玩〜

活動資訊

  • 地址 柴灣(詳細地址可致電或facebook inbox查詢)
  • FacebookFacebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓