皮製充電線手繩登場!防水/做首飾/快速充電

文: Toby Mok
2018.07.15

出街帶行動電源(尿袋)已經是大部份人出街必帶物品的top5,但好多大頭蝦好多時都會只記得帶行動電源而忘記帶充電線出街,搞到就算帶了尿袋出街都得物無所用。所以最近就有外國公司看中大家這個大頭蝦行為,推出一款充電線手繩,大家將充電線當手繩戴,咁就唔再怕因為忘記帶充電線出街而辦法充電啦~

充電線手繩是是利用磁石原理將2插口接駁一起,戴法方便。

充電線手繩有分大中細3個呎吋,可作單圈手繩同雙圈手繩配戴。大家可以因自身需要而購買。

設計簡單而且用皮革製造,出街用來做配飾都唔錯。

充電線手繩亦有唔同顏色供大家選擇。

手繩採用防水物料,所以戴住游水都冇問題。

產品價錢為$6美元起,(約$42港元)價錢因款式而有所調整,手繩目前在Kickstarter進行眾籌當中,現已籌得$819,239港元(已過目標$ 78,494港元 ),不過眾籌涉及風險,大家買前記得考慮清楚呀~有興趣的朋友可以<按此預訂>。

資料及圖片來源:Kickstarter, nordic_union


 

活動資訊

  • 地址 全港
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓