防盜銀包設鏡頭影小偷! 定位追蹤/無線充電/USB

文: Toby Mok
2018.07.18

科技愈來愈發達令我們的生活愈來愈方便,依家好多產品都會身兼多項功能,而最近就有外國公司研發了一個可以做埋行動電源、wifi蛋、USB等功能的銀包。最重要的是銀包仲內置微型相機,當有人偷了你的銀包時,相機就會拍低賊人的樣貌,將犯人繩之以法。除此之外,銀包仲有其他功能,一齊睇下啦。

 銀包內置有隱藏相機,如果銀包被賊人偷走,當小偷打開銀包時就會拍下對方的模樣,而且仲會自動將張相傳送到用家的手機中,方便捉拿犯人。

銀包除了有防盜功能之外,其實本身都是一個5000Ah的行動電源,銀包內有埋電線,只要一拉出來就可以充電。

除了可以用充電線充電之外,銀包仲支援無線充電功能,所以銀包可以同時為2部手機充電,十分方便。

銀包同時亦內置了一張64GB的SD卡,可以作為USB使用,如果手機不夠容量,可以即時將資料傳入銀包做備份。

另外,銀包亦可以充當WIFI熱點,成日有wifi在身邊,咁就唔怕因為爆數據而冇得上網啦。

為了方便大家搵遺失了的銀包,產品亦有全球GPS定位功能,等大家可以更加容易尋找失蹤的銀包。

銀包亦設有震動提示,當錢包距離手機太遠,手機會發出震動提示;相反,當用家遺失手機,錢包都會發出震動提示,咁就可以減少唔見手機同銀包的機會啦。

智能銀包分別有3個款式,卡套款價錢為HK$1,249、雙摺錢包款價錢為HK$1,599、長型錢包款價錢為HK$1,799,價錢不算太平,但一個銀包有齊咁多功能都算抵玩,有興趣的朋友仔可以上網購買。<按此購買

資料及圖片來源:Volterman Smart Wallet


 

活動資訊

  • 地址 全港
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓