【屯門好去處】迪士尼Tomica登陸屯門!小熊維尼/三眼仔/反斗奇兵/TsumTsum

文: Eunice Lam
2018.07.23

全港首個大型Disney Motors主題裝置「TOMICA奇妙夢車場」登陸屯門,於7月21日至9月2日期間展出5大人氣系列車仔造型,包括經典迪士尼人物、反斗奇兵、Tsum Tsum、Marvel及星球大戰,一眾車迷及迪士尼粉絲不要錯過啦!

「米奇老鼠」區內的4米「10週年限定記念版Dream Star Mickey Key Set」的車仔,汽車造型型格十足。

旁邊的「反斗奇兵」區見盡一眾主角於Pizza Planet食嘢,場面可愛,仲可以同巴斯光年玩具盒、紅心的搖搖車及三眼仔的小火箭影相!

迪士尼Tsum Tsum區可以一次過見哂米奇、毛毛、大眼仔等角色造型車仔,可愛的模樣無論大人小朋友都會鐘意。

而「小熊維尼」區就可以見到蜜蜂造型的小熊維尼及跳跳虎,仲可以坐在氣球前影相留念。

 

場內連近年大熱的「Marvel」及「星球大戰」的經典人物角色造型車仔都有,包美國隊長、鐵甲奇俠、R2-D2及C3-Pro工都有,是粉絲的潮聖點之一。

而每個週未,顧客只要消費滿$100就可以免費參加「小車手訓練場」,贏取迪士尼精品,同場仲有Disney Motors限定店,全球獨家首賣的小熊維尼及跳跳虎復刻版車仔到迪士尼的精品、服飾及家品都有,一眾粉絲千萬不要錯過啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓