【屯門/沙田/粉嶺好去處】港產經典小黃鴨70週年!3000隻小黃鴨+玩具精品展

文: Eunice Lam
2018.07.24

今年94歲的「香港小黃鴨之父」林亮所創造的小黃鴨LT Duck已經踏入70週年。屯門時代廣場、粉嶺中心,沙田中心及沙田廣場都有慶祝活動!三個地方的展覽都聯乘LT Duck及Puzle Bear,除了各自的展品外,更創出Crossover造型的人物。在商場消費更可換取精美LT Duck禮品!

屯門時代廣場展覽規模較大,有多個LT Duck及Puzle Bear展品。

八呎高LT Duck,入面裝著過3000隻小黃鴨,好特別!

經典小黃鴨,第一代的香港塑膠玩具。

 

旁邊有LT Duck及Puzle Bear精品展。

 

屯門時代廣場更與YMCA合作,在現場設置玩具收集箱。市民可帶玩具到現場捐贈,由YMCA轉贈有需要人士。秉承LT Duck為小朋友帶來歡樂的精神。

現場有小遊戲,同LT Duck玩遊戲慶祝生日!

 

再睇睇沙田中心及沙田廣場的展覽啦!

一樣有各自人物同Crossover造型展品。

超過3米高的巨型生日蛋糕。

在消場消費更可免費玩旁邊的小黃鴨夾公仔機,有機會夾到小黃鴨精品2份!

再嚟到粉嶺中心,同LT Duck,Puzle Bear開沙灘生日派對!

在商場消費可以參加工作坊,設計獨特小黃鴨!

在3個商場消費滿指定金額都可以換取LT Duck防水袋2個。

活動資訊

  • 日期2018年7月24日 - 2018年9月1日
  • 地址 屯門時代廣場/粉嶺中心/沙田中心/沙田廣場
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓