【動漫節2018】同航藝術玩具展 40位本地/海外玩具設計師攤檔

2018.07.27

今年香港動漫電玩節2018,除了主展區及多個精彩表演舉行外,仲有得免費行埋第二屆「同航藝術玩具展」,展覽集40多位來自本地及海外玩具設計師參與,有不少集Figure、搪膠、插畫、雕塑及草圖設計可以欣賞,現場仲有不少作品出售,去開動漫節的朋友可以玩埋!今屆玩具展有來自不同國家的設計師參與,可以一次過欣賞到多地作品。

今屆玩具展有來自不同國家的設計師參與,可以一次過欣賞到多地作品。

 


場內不少Figure展品做工細緻,值得欣賞。
 


本地設計的Rumbbel都有登場,仲有多個造型。
 


港人較熟識的本地作品IxDOLL妹頭都有展出,仲有不少產品出售。
 


本地設計師林皮的女飛賊蘇飛都有。


 
多個攤檔內都有設計師及作品介紹,欣賞之餘仲可以認識創作背景。


部分攤檔除了Figure外,仲有明信片、紙膠帶、章等出售,一樣設計得有心思。


 
即將去漫節的朋友,記得唔好錯過啦。

動漫節2018門票為港元$35,市民可以在指定7-11或者OK便利店預先購買,而選擇現場購票的朋友仔可以親身到現場的售票處購買,每日10:15開售。

 

活動資訊

  • 日期2018年7月27日 - 2018年7月31日
  • 地址 香港會議展覽中心 HALL 1 Booth C33
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間10am-9pm/7月31日:10am-8pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓