【GFriend演唱會】人氣女團GFriend九月襲港!首辦正規演唱會

文: 王庭芝
2018.07.31

韓國人氣女團GFriend今個9月來香港開演唱會啦!今次GFriend準備了很多驚喜和福利送給香港的Buddy(官方粉絲名稱),除了有機會和GFriend合照,仲有很多意想不到的驚喜。各位Buddy唔好錯過咁難得的機會啊,快mark定日子買飛和睇騷喇!

GFriend上年7月曾在香港亞博舉行過迷你演唱會,反映相當熱烈,時隔一年多,GFriend終於帶著正規演唱會重回香港。「SEASON OF GFRIEND Live in Hong Kong」將以不同的季節為主題,為粉絲們展現GFriend獨有的舞台魅力。演唱會當晚香港Buddy除了可以欣賞到GFriend的多首名曲,還能欣賞到她們最新推出的夏日迷你專輯《Sunny Summer》的歌曲!

 

「SEASON OF GFRIEND Live in Hong Kong」的票價為港幣$1480(VIP)、$980和$680。

 

今次香港作為GFriend亞洲巡演的最後一站,除了可以欣賞她們的勁歌熱舞之外,GFriend還準備了很多粉絲福利給Buddy!無論什麼票價都有機會得到GFriend送給大家的禮物。

 

 

演唱會日期:2018年9月1日(星期六)

演唱會地點:九龍灣國際展貿中心Star Hall

公開發售時間:2018年7月27日早上10時

網上購票:www.hkticketing.com

購票熱線: 31 288 288

圖:FB@KKLIVEHK

圖:FB@gfrdoffice

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓