【荃灣好去處】亞洲玩具展TOYSOUL Junior 2.5米夾公仔機/$5扭蛋區/7大影相位

2018.08.02

今年亞洲玩具展TOYSOUL 2018,特別到荃灣荃新天地,舉行「亞洲玩具展TOYSOUL 2018 - Junior」,熟識的卡通及動漫角色都有登場,迪士尼公主、加菲貓、阿童木、Tsum Tsum等,有得玩2.5米巨型夾公仔機、攤位遊戲、試玩Switch新Game外,特設特價扭蛋區,仲有不少影相位。大人小朋友都啱玩,可以周末放假去玩返轉。

一入場就見到迪士尼Q-POSKET公主、B-wing版蝙蝠俠及變形金剛柯博文、Big Hero 6的角色都有出現,大家可以一齊影相。

 

 

仲有展出迪士尼公主及Big Hero 6的角色模型。

 

扭蛋區集過百部扭蛋機,除了最新扭蛋外,最平的$5及$10特價區都有。

 

最近受小朋友歡迎的《疾驅轟牙》都有特設試玩區,小朋友可以帶齊同其他選手

 

 

另外有得試玩Switch瑪利歐系列三款新Game,機迷都可以即場一試。

 

 

仲設有卡類遊戲區,可以同小其他小朋友一齊玩。

 

展覽更展出本地插畫家及設計師的珍藏,玩完可以慢慢欣賞下~

 

老夫子55周年版達磨公仔都有!

 

荃新天地2期一樣有得玩!場內最矚目的就是巨型夾公仔機,各位夾公仔迷可以挑戰一下!

 

另有6個經典攤位遊戲,包括:擲彩虹、捕球挑戰、擲牛奶樽、玻璃樽挑戰、擲鐵罐及冰壺遊戲,可以購買遊戲劵,玩遊戲贏獎品。

另外,大會更舉行舊玩具回收計劃,只要捐出完好無缺的舊玩具,就可以免費換遊戲劵一張。

 

大會更與慈善創作團隊「假面製造Rider Maker」合作,帶來原創劇場《守武者-夢翔》,變身成日本戰隊,以「特攝」表演對打場景,與小朋友的互動。

 

最後仲可以去精品區,有多款得意卡通精品出售。

迪士尼公仔一樣有~

 有興趣不妨去玩下!

活動資訊

  • 日期2018年8月3日 - 2018年8月19日
  • 地址 荃新天地1期中庭(荃灣楊屋道1號)
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓