【中秋月餅2018】Lady M水晶球奶黃月餅禮盒 LED燈營造浪漫星空效果

文: TenTen
2018.08.02

中秋節賞月固然係指定動作,但細心睇的話夜空的星星一樣好靚!Lady M最新推出星空水晶球月餅禮盒,水晶球造型的剔透外盒,内藏香滑迷你奶黃月餅,可以睇又可以食,一舉兩得!

Lady M 去年首次推出的月餅禮盒被搶購一空,今年再推出精美的星空水晶球月餅禮盒,想必也會大受歡迎。

今次的月餅盒以水晶球為主題,透明外殼内以星空圖案為基礎,另有8座設計精巧的大廈。

盒内附有LED燈,打開即能造出星空效果,其中4座大廈也會發光,星光燈火互相輝映。

另外4座大廈則各自藏有一個迷你奶黃月餅,鬆化的外層包著軟滑香甜的奶黃餡,食用前可以用焗爐稍稍加熱,更加滋味。

為配合星空主題,Lady M 特別設計了節日限定版紙袋。湛藍的夜空背景,燙上香檳金色的品牌標誌,展現中秋夜的星光。特別版紙袋只限供應購買月餅的顧客。

Lady M星空水晶球月餅禮盒

價惠價:$368(原價:$398)

價惠價售賣日期:2018 年 8 月 6 日至 2018 年 8 月 23 日,以禮券形式發售

月餅換領日期:憑禮券可於 2018 年 8 月 24 日至 2018 年 9 月 25 日到指定分店換領(購買星空水晶球月餅禮盒的客人可獲得節日特別設計的紙袋)

月餅換領地點:各 Lady M 香港分店,香港國際機場店除外。2018 月 9  月 24 日及 2018 年 9  月 25 日只限於銅鑼灣旗艦店換領。

活動資訊

  • 日期2018年8月6日 - 2018年8月23日
  • 地址 各 Lady M 香港分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓