【葵興好去處】日本昭和文化祭登場 懷舊文房具/宇山娃娃展/浴衣影相位

2018.09.06

不少人都喜愛日本文化,位於葵興的活@KCC(Life@KCC),最近舉行「日本昭和文化祭」,當中大玩懷舊文化,有逾70隻昭和年代的宇山娃娃展覽、懷舊文房具和玩花火大會的經典攤位遊戲,仲可以換上日式浴衣影相打卡!鍾情於日本文化的朋友,千萬不要錯過!

場內的宇山娃娃展覽,展出超過70隻昭和年代的宇山娃娃,全部都是由日本人手製,均超過60年歷史,極其罕見。

 

全港只有3位宇山娃娃收藏家,而今次展覽的展品,就由著名收藏家兼銀の文房具創辦人鍾燕齊親自到日本古董店收集。

 

有日本和服的宇山娃娃外,有不少以宮廷裝、高跟鞋和歐美系濃妝打扮的宇山娃娃,可見當時日本女孩的流行文化。

 

話明主題是昭和年代,當中就有懷舊文房具,集一系列日式懷舊筆盒、鉛筆等等,啱晒懷舊文具控!

 

仲有70年代至80年代的卡通,例如以小甜甜為主的文具,相信勾起不少人的讀書回憶。

 

迪士尼、蠟筆小新及美少女戰士的筆盒都見得到! 

文化祭仲有攤位遊戲,集2款祭典中的經典攤位遊戲,只要以電子貨幣單一消費滿$100或以上,即可參加更有機會贏得獎品,身在香港都可以體驗到日本花火大會。

 

行完文化祭就可以到「浴衣拍照館」,只要以電子貨幣單一消費滿$100或以上,就可以參加換上浴衣。可以同朋友仔一齊換上日式浴衣變身成日本娃娃,一齊影相打卡。

 

場佈仲有怡健堂Pop-up store,集多款無添加飲品、天然肥皂及護膚產品, 周末經過不妨去玩下!

 

活動資訊

  • 日期2018年9月6日 - 2018年10月31日
  • 地址 葵涌葵昌路72至76號 活@KCC
  • 人均消費免費
  • 開放時間10am-10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓