【尖沙咀/灣仔美食】日本雪糕物語新產品 海膽軟雪糕全新登場

文: TenTen
2018.09.14

海膽同雪糕分開食就食得多,海膽加雪糕大家又試過未?日本雪糕專賣店日本雪糕物語最近就有新搞作,為大家帶來全新的海膽軟雪糕,香濃的牛奶配上鹹鮮的海膽,鍾意試新品的朋友一定唔可以錯過!

日本雪糕物語是為人熟知的零食物語的副線,經常為大家帶來多種日本人氣雪糕。

今次就有海膽軟雪糕新登場!以香濃幼滑的牛奶配搭鮮味海膽,再加上紫菜,是少見的帶鹹味的軟雪糕,目前售價$58。

今次的海膽軟雪糕是期間限定產品,有興趣的朋友就要快啲去日本雪糕物語的兩間分店試下啦!

日本雪糕物語分店地址:

1.尖沙咀金馬倫道8號地下

2.灣仔皇后大道東200號利東街地下G14號

來源:FB@零食物語OkashiLand


活動資訊

  • 地址 日本雪糕物語分店(詳細地址見內文)
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓